فروشگاه اینترنتی سموم برند هلاک – متعلق به شرکت سم سازان – kalasam

قوانین و مقررات

۱- صرف اضافه نمودن کالا به سبد خرید، تعهدی برای فروشنده جهت تأیید و ارسال کالا ایجاد ننموده و سفارش باید به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه های موجود در سایت تسویه شود.

۲- پس از تسویه سفارش توسط مشتری و تأیید واحد مالی، کالای سفارش داده شده حداکثر تا ۲ روز کاری از طریق پست یا سایر روش های حمل کالا برای مشتری ارسال خواهد شد.

۲-۱ – تأخیر در حمل کالا توسط شرکت حمل و نقل یا پست تعهدی برای فروشنده ایجاد نمی کند.

۲-۲ – به دلیل نداشتن سیستم حمل اختصاصی، فروشنده در قبال از بین رفتن بسته بندی حین حمل تعهدی ندارد.

۳- در صورت انصراف از خرید، مشتری موظف است قبل از ارسال کالا به وسیله تماس با تلفن های ثابت و همراه درج شده در صفحه تماس با ما ( در تلفن همراه از طریق تلگرام نیز پاسخگو هستیم. ) یا ارسال ایمیل انصراف خود را با درج مشخصات خود در متن ایمیل اعلام نماید.

۴- برگشت هزینه خرید ( در صورت اطلاع رسانی قبل از ارسال یا برگشت کالا و تأیید کارشناسان سایت) تا ۲ روز کاری پس از انصراف و دریافت مشخصات و شماره حساب شخص خریدار امکان پذیر خواهد بود.

۵- در صورتی که خریدار تا ۷ روز پس از دریافت کالا اعلام انصراف نماید ( از روش هایی که در مورد ۲ مشخص شده است ) مشتری می تواند با ارسال کالا به آدرس مشخص شده در بخش تماس با ما وجه پرداختی و هزینه برگشت کالا را دریافت نماید.

۵-۱ – فروشنده در قبال کالای مصرف شده یا بسته بندی تخریب شده توسط شرکت حمل کننده تعهدی در برگشت مبلغ خریداری شده نخواهد داشت.

۵-۲ – به دلیل درج نحوه مصرف صحیح و احتیاطات لازم روی تمام محصولات، فروشنده در قبال عدم استفاده صحیح، خسارات وارده و برگشت مبلغ خرید به مشتری تعهدی نخواهد داشت.

۶ – اختلالات بانکی که خارج  از محیط این سایت می باشد ارتباطی به این سایت ندارد و باید از طریق مبادی مربوطه پیگیری گردد.